dinsdag 28 juni 2016

Bevestig je aanmelding!!!

Bevestig je aanmelding bij 'follow by e-mail' door op de link te klikken in de mail die je na inschrijving ontvangt, anders werkt je aanmelding niet. LET OP: deze bevestigingsmail kan in je spambox belanden, dus als je die mail niet ontvangt, controleer dan je spambox. Zonder activering werkt het systeem dus niet. Het is namelijk een controle om te voorkomen dat anderen je opgeven voor nieuwsbrieven. Helaas bevestigt niet iedereen zijn aanmelding, waardoor deze inschrijvers geen blogjes ontvangen.

Een smaragdlibel warmt zich op 
in de zon op een esdoornblad

1 opmerking:

Tine de Jong zei

Ik had je bij mijn leeslijst gezet, dus ik ontvang zo wie zo altijd je mooie blogjes. Niet iedereen vult graag hun e-mail adres in. Had dit ook al bemerkt op mijn beiden blogs. Maar bij leeslijsten zie ik toch al de blogjes, die men deelt. Mooie foto trouwens die je erbij had gezet. Natuurgroetjes, Tine